Juelz santana i cant feel my face songs. Juelz Santana Hints At His & Lil Wayne’s “I Can’t Feel My Face” Joint Project Dropping This Year 2019-01-08

Juelz santana i cant feel my face songs Rating: 5,8/10 1046 reviews

JUELZ SANTANA & LIL WAYNE

juelz santana i cant feel my face songs

After Dipset's Rap Caviar performance, Juelz and linked up for a Facetime chat after Drizzy just touched down in Toronto getting off a 20-hour flight back from Australia, having he just wrapped up his Boy Meets World Tour. Mama I Can Hook It So You Need To Fix It Up, Yup! These Nigga's Is Air Soft. . In The Back Of The Bent Lee Getting Head In The Back. Don't Play With Me Casper.

Next

Lil Wayne

juelz santana i cant feel my face songs

It's a miracle we received the long-lost when we did; the fates of Tha Carter V and the collaboration I Can't Feel My Face are far less certain. Laffy Taffy Came On She Gave Me Head Til It Snaped. Thats The Name Stop Looking For A Fair Call. Hey Lil Rapper Its Surviva Time! Rockie Maceano How I Beat The Pussy Up, Yup! Choppas Cuts Heads Off Doesn't Cut Hair Off. Still, there remains reason to hope. And She Ain't Got A Head Full Of Naps, So I'm Pushing On Her Head From The Back Gimme That, Gimme That.

Next

Lil Wayne & Juelz Santana I Can't Feel My Face

juelz santana i cant feel my face songs

She Made Me Like The Song Cuhz She Wrong, Yeah, She About Asked You About Work, She Suck Dick Like A Vaccum Suck Dirt. Bitch Make Me Rich If Not Make Me Cum Then Make Me Rich. Juelz Work With Me I Came To Rep My Hood. I'll Hang You Like A hanger In The Closet. Don't Play With The Rapper If i sell It To a Hoe she Gon Pay Me Faster. Looking At Nigga's Like Why You Gotta Stare Dawg? I'm Sharper Than A Knife Still Blazing Rappers.

Next

Lil Wayne

juelz santana i cant feel my face songs

Soft Shell Taco Mild Sauce. Or I get souffer Like A Mob Boss. In The Back Of The Bent Lee Getting Head In The Back. I'll Hang You Like Ahanger In The Closet. A few days back, Juelz engaged in discourse with a curious fan, who inquired about the status of the anticipated Lil Wayne mixtape. Pussy Cat Nigga's Watch Them Cough Up A Hair Ball. Yeah, You Really Aint Prepared Dawg choppers Split Your Ass In Half, now they can Share Y'all.

Next

Drake To Join Lil Wayne & Juelz Santana On “I Can't Feel My Collab

juelz santana i cant feel my face songs

The more , the better. Up And Down, Down And Out Gimme That. Don't Play With Me Basterd. I Gotta Ride Clean I Gotta Smoke Good. I'm out of patience so you need to hook It Up, Yup! There's a simple formula many hip-hop fans adhere to.

Next

JUELZ SANTANA FEAT. LIL WAYNE

juelz santana i cant feel my face songs

You Might Of Survived But Your Crew Gets Fucked. I Wish A Nigga Would Boy. In fact, the Santana project has already undergone a decade long wait, rivaling only the delay of George R. Don't Play With Me Casper. Juelz fuck With Me I Came To Rep My Hood. I'm Sharper Than A Knife Still Blazing Rappers.

Next

JUELZ SANTANA & LIL WAYNE

juelz santana i cant feel my face songs

Now Let Me Tell You About The Six Shot Grouger That I Keep For You Buster If You Twich I'll Shoot You I'll buck Ya I'll Bang Ya, I'll Remove You Like A Died Car Battery Trust Me I'll Booste You No Car Cables. I Aint Got To Explain Once I'm Ready Understood, Baby I'ma G I'm Just Tryna Get Fooled. Rockin' My Piano How I Beat The Pussy Up, Yup! You not a soprano play pussy get Fucked. Don't Play With The Rapper I Tell It To My Hoes They Gon Pay Me Faster. Smellin Like Shit From A Bull Boy. Chops Cuts Heads Off Doesn't Cut Hair Off. Bitch Make Me Rich If Not Make Me Cum Then Make Me Rich.

Next

Drake To Join Lil Wayne & Juelz Santana On “I Can't Feel My Collab

juelz santana i cant feel my face songs

I Gotta Ride Clean I Gotta Smoke Good. Now Let Me Tell You About The Six Shot Grouger That I Keep For You Buster If You Touch Her I'll Shoot You I Dust You I'll Bang You, I'll Remove You Like A Died Car Battery Trust Me I'll Booste You No Car Cables. This is just a preview! As such, the fact that his albums occasionally suffer from outlandish delays has caused grief in many a listener. Don't Play With Me Basterd. I Got Alot But I Can Never Get Enough Of Them Twenty-Six Inches Got The Lowes Raising Up, Yup! These Nigga's Is Air Soft. We'll have to hold tight for an official drop of this talked about song, especially since it's been in the works for nine years.

Next